tabung ayam

Wednesday, 11 June 2014

Iklan lama Suratkhabar II

Hari tu, aku ada post iklan lama Tiga Abdul. Kali ni rasa rajin nak tepek lagi iklan2 lama tulisan rumi dari suratkhabar lama zaman 60an tak silapnya.


Iklan kasut sekolah bata. sampai sekarang bata masih ada lagi
yang dihempas dan dipulas.novel apakah?

yang ni ada lagi ke sekarang?
Iklan basikal BSA, kalau iklan 30an banyak pasal basikal raleigh
scott ni sampai sekarang pon ada kan
iklan tv
tonic cap gajah
yg ni tak tau air apanya

Ini antara iklan yg aku mintak kawan aku capture masa dia dok belek2 suratkhabar lama mencari sumber untuk bahan kajian sejarahnya tahun lepas. Nanti2 kalau aku rajen aku tepek pulak iklan2 suratkhabar lama dalam jawi.

2 comments:

  1. wahh ! hehee.. rajin nya .. ~ ha'ah. tak terperasan. sekarang neh xdak dah iklan cmtu.. hoho

    ReplyDelete