tabung ayam

Thursday, 20 December 2012

Sepupu bernikah

Assalamualaikum :)

Minggu lepas sepupu nikah. Sepupu ni anak sedara ayah. Lelaki. Dia kahwin ngan orang Negeri Sembilan gak. So, adalah beberapa keping gambar dia nikah. Tapi kebanyakannya semua gambar tak jadi. Sebabnya adik aku yang darjah empat yang amik semua gambar. Dan ini hasilnya.







Haha. Kesian, semua gambar kebanyakannya tak nampak muka. Entah apa dosa sepupu aku ni kat adik aku sampai semua gambar yang adik aku amik, semuanya potong kepala. Sampai aku rasa perlu tukar entri bertajuk gambar nikah yang tak menjadi. Hari ahad ni pulak, kena hantar sepupu pergi bersanding pulak. Tapi ada satu gambar yang jadi masa hantar dia akad nikah tu.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Gambar family je pon  ^-^!

3 comments:

  1. selamat pengantin baru ye buat sepupu tu.. :)

    ReplyDelete
  2. Jom JOIN ni :)
    http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/25-random-facts-about-me.html

    ReplyDelete
  3. tahniah. moge bahagia hingga syurga :)

    ReplyDelete