tabung ayam

Wednesday, 28 November 2012

Harimau Malaya

Assalamualaikum
Hai :)

Cerita pasal bola, kesian lak aku tengok Malaysia kalah dengan Singapore. Memang hari2 keluar berita kat surat khabar pasal bola je la.




























Sekarang ni duduk rumah nenek, nenek memang akan beli 3 surat khabar sekaligus -Metro, Sinar degan Kosmo. Gambar2 ni dari 3 surat khabar ni untuk semalam ngan hari ni punya. Kesian pulak dengan Rajagopal ni, memang masak je dia kena. Kesian gak ngan pemain2, tapi maen memang agak mengecewakan. Dok mengharapkan Kunalan lari laju2 kejar bola then bila dia pass bola kat pemaen laen, pemaen laen cam ntah apa2 je main bila dapat bola. Kesian jugak kat ko Apek. Haha.

Tapi paling kesian kat penyokong yang duduk bersorak2 kat stadium. Mesti diorang kecewa habis, sebab sedangkan aku yang duduk melangak kat tv ni pon rasa kecewa jek..Apa2 pon esok Malaysia Vs Laos kan. Harap dapat buat yang terbaik ye skuad kebangsaan

1 comment:

  1. memang kesian.. tapi adat lah kan bila menang ramai sokong bila kalah semua nak hentam.. hehe. Nak mengekalkan kemenangan tu yang susah berbanding kalah dan menang. Apa2 pun hope malam nie depa buat yg terbaik..

    ReplyDelete