tabung ayam

Wednesday, 10 October 2012

ragam pelajar -jersi

kelas 1Bestari......

masuk-masuk je kelas 1 Bestari ni, terus mintak diorang wat PBS Sejarah...untung2 je diorang xde PMR nnt...keadaan huru hara..bising..hanya senyap kalo cikgu dia da touching semua..so time2 buat tu, ada soalan untuk band 6 yg mintak mereka lukis gambar jersi bola negeri-negeri melayu yang tua atau negeri melayu baru..


student: cikgu saya nak lukis jersi liverpool bole??
aku: eh,cuba baca balik soalan, dia nak jersi negeri-negeri melayu
student: ala...nak lukis baju liverpool
aku: eh x bole..xbole...nnt awak xleh lepas utk soalan band 6 tu
student: alah,nak lukis baju liverpool
aku: wehh...saya kata apa?? (suare da meninggi da ni)
student: negeri melayu baru atau tua (sambil sengih-sengih)

so,si student ni pown berlalu sambil melukis jersi bola negeri melayunya...then tiba abis waktu sejarah.

student: cikgu nah saya da lukis, baju negeri sembilan
aku: okeh, meh nak kutip
student: cikgu, tgk la ni...tgk la...jersi saya..jersi liverpool sembilan cikgu.

haihh...sayang btl ko kat liverpool ko tuhhhhhhhhh!



                                                                  jersi negeri sembilan


                                                                      jersi liverpool





                                                         negeri sembilan + liverpool

hihi, yang paling x leh bla tu, siap lukis piala n kata piala tu utk negeri sembilan menang tahun depan...padahal  n.sembilan baru je kalah suku akhir dengan ATM waktu piala malaysia hari tu..


No comments:

Post a Comment